Thursday, October 21, 2010

Hari TENSION SEDUNIA !


hmmm sakit ati pon ada.. tapi puas hati...
mula2 aku buat assnmnYA AMpUn... aku penat sangat.. sejak akhir2 nak exam nie.. tapi aku x nak cakap kat sape2 sal kepenatan aku nie.. aku sabar....
t selling.. sangat pening kepala.. x tahu nak cakap cam mana.. grOup kami 3 Orang je... fiqah.. fara.. n aku.. sangat susah.. alhamdullah.. diorang bagi kerjasama yang amat baik.. thnak.. cam tu la aku suka2.. sma2 penat.. sama2 sibuk hal masing.. but kita siap jugakkan.. huhhuuhu.... hmm
hari kedua pulak.. assnmnt kami kene buat balik (organizational behavIor) subject nie sangat susah.. kene buat case stdy laa ape laa. naik buntu kepala kitaorg... aiihhh.... !! mengeluh. !! aku buat dengan kerjasama grOup.. n satu org langsung x buat keje.. ziera bengang... bukn takat ziera aku pon bengang sangat2... sabar je mampu,.. tiba2 dapat msseg.. naj n badrul dah siapkan.. alhamdllah.. aku, nani, ziera tarik nafas lega.... esOk kene submit ( jumaat) dalam hati aku.. nie laa dugaan nak mendapat segulung yang amat berharga....... hmm...




tiba lak kene cari kelas sendiri for next sem.. aduhai... teruk tul sistem kat sini.. sakit kepala student ! hmm.. kami satu kumpulan dOk satu kelas yang sama.. DEWI, K.MAR, ATIEYN, YANA, DAYAH, YAYA, N SATU KUMPULAN AG hmmm bukan ape senang nak buat assnmnt n present ! haiii.... alhamdllah semua berjalan lancar.... ini dugaan belajar.. esok daftae bangun pagi2..... hmm. hari2 buat keje yang sama.. demi masa depan....penat sangat..


tengah hari (2 pm 21/10/10) terpilih pergi trip kat Company vitagen n factry die.. best sangat. but i so tired !!!! penat yang x thu nak ckp cam mana.. penat sangat... sangat penat.. sampai bilik kul 5pm.. mau x penat ! balik mandi mkn jap pas tu pergi siap kan assnmnt group Organizational behavIor... sabar jelaaa..


hmmmm baruh rebah atas katil tuk pejam kn mata. yang amat penat !!! 2.31a.m time to sleep as......

No comments: