Wednesday, November 10, 2010

final~~




hmm... mingu final sangat o.0'......
kadang2 tidur.-_- Zzz
kadang X..+_=.....
kadang aku jadi macam nie...................

aduh... penat... tapi ape2 pon usaha.. nak dapat yang termampu. n terbaik.. :)

nak dapat keje bagus2....

subject for sem3
macroeconomic
organizational behavior
selling practise
human resources
business Comunication..
hope sem ni boleh naikkn akunyer CGPA.
NAK DEKAN PON BOOLEEHH...
INSYAALLAH..

x lupa pada mak ayah..
fmly n tuk sentiasa menjaga mkn minum aku kat BANGI ni. mohd izzat zanuri. thnks
kerana jaga saya kat sini.. saya tahu awk jaga saya lebih dari nyawa awk..bila aku tention stdy dia bawak aku naik motoe.. BRoOOooommmm jalan2 ambik angin..:)
bila pointer down awk marah but awk x penah abaikan sya. selalu support. thnks. bgi tips jd student dip.

haaa~~ aku nak cite.. final exam aku abih 16/11/2010 ... perasan x raya 17/11/2010..
guLp =_=' aku balik raya cam mana.. umah dekat x kesah.. ni KELANTAN... jauhh~~

gelabah cari tiket ! hrmm tiket flight semua abis.. ade pagi raya.. aku g kajang cari tiket bas.. pon abis.. tiba mata aku nak terkeluar ngok TIKET BAS TAMBAHAN!!!! terus aku serbu cOunter tiker tu... hahahahhahaha dapat laa tiket... malam raya !! sampai pagi.. aduh sempat ke x aku ngok lembu nie.......

x pe2.. sempat....

hehehehe

biasa laaa anak perantau mencari ilmu...
:)

ape2 pon thnks mohd izzat.. kalau awk x de.. cam na hidup saya.. nak naik bas awk temankn sampai sy bertolak .. sungguh murni syg...
bermula aku aku cuti sem.. n bnyak perancangan dalam fikiran bila kat uma nnti.. yg pasti aku pasti rindu my sweetbOy n kawan2 yg gila2~~<3





2.42
11/11/2010
stdy macrOeconomiec

No comments: