Saturday, April 21, 2012

7 puteri (pe'ah, kiah, gayah, bedah, enon, eton, esah)


kebahagiaan 7 sekawan di rumah sewa.. :) <3


as (PE'AH)

penduduk baru.. hahaha..
tukang gelak jew..
layan je korang ckp ! bahagia ada membe cam korang...
saling memahami.. :)

eira.. (ETON)

org ganuu...

suka usik org.. ish..

baek orgnya.. comel lak tui.. hahaha :) chantek !

suka bantu org iraq.. hahaha..

seri (ESAH).. dak bilik aku yg.... sengal...

tapi dia baek..
dah la masuk jabatan pertahanan awam..

dia selalu selamatkan aku daripada lipas. lam bilik air..

suka tangkap ular..

bOom dia boleh tahan jugak ! :P

minah nie. orang jb.. nama dia.. ain.. (KIAH)

dia nie dak bilik saya jugak..
dia nie pulak suara cam petir..
adehh..

ade kilang biji timah... besar katanya.. hahaha

dia baek.. kadang2 dia happy. kadang2 saya tngok dia nges sorang2...

i know your problem..
:) be strong.. keh !
ko pom sama penakut lipas cam aku !

sara (ENON)
Haaa.. nie sotong.. lembut orgnya.. haha.

kecik lak tu...
kurus je ko wei.. mkn bnyak sikit. ! sian dah as tngok...
baik.. :)
...
lawak pom ada.. adehh..

ieka (BEDAH)

... EHEM2..
....
dia baik sangat.....

sangat2..


:)
suka tolong org..
kadang2 ko blur.. pelupee (letak kat len cari kat len) adehh..* ckp org aku pom sama haha..

... rider terbaik..

pika (GAYAH)

KEPALA KITAORANG !!!

hahahaaha..

ko kecik.. tapi jadi ketua yg hebat arrhh..
baik ,comel, putih gebu ! pandai masak !! untung2...
hahaha...

sejak2 kebelakngn nie.. asyik masin je dia masak.. (nk kawen ke kak )
haha
adeh
pening aku.....
................
sape x kunci pintu kene marah !!

hahaha..


No comments: