Wednesday, May 2, 2012

saya rindu kampung !


Assalamualaikum...

sekian lama saya di bangi.. 3 tahun... 
lama..
hihihi.. mcm2 kisah suka duka.
mcm2 lah !

so now.. saya x nk cite lagi kisah2 saya di bangi..
nnti story dia menyusul kemudian..
yg pasti saya dah tamat diploma ! :)



yea.. saya rindu kampung saya..
sya rindu ma ayah..
errmm nk kata best dok kg mmng best.. tapi...

saya ni bagaikan anak tunggal bila balik.. x de sape yg teman...
sunyiii..


 kadang2..
bila saya sorang2. saya x tau nk bt ape da.. aduyaii.. pening.. ingat saya balik kelantan nie..
saya nk tolong bsnss mama tu.. kesian dia..

weee


errmmm,,
.
kt kelantan.. saya ramai kawan.. tapi kawan saya semua dah jauh2..

maklumlaaa dulu sekolah asrama..
semua terpisah..

...

ok.. ape lagi ehh..

haa.bila saya kat kg.. sy drive sorang2..

seronok.. tapi x tau jalan.. kadang..
org ikut dari blakang pom ade.. haha..

:)


daten.. hahaha...

nie lah saya bila saya kat uma. hidup mmbesar lam kereta.. hahaha.

kurang kasih sayang dah..



p/s: untuk kawan2 kita dah abish diploma.. mesti susah dah nk jumpa korang.. rindu la... x kira yg bermusuh atau pon yg berkasih sayang.. :) saya x pernah anggap ada musuh lam hidup nie.. 
saya x pernah nk dendam ngn org... apa yg org bt kat kita. semestinya Allah akan mmbalas.. :) hukum karma.. hargai lah selagi ada depan mata.. sekarang dah x de.. kan dah kene lagi teruk.. sabar jela k kawan..:) saya masih anggap awak sahabat saya..
sekarang saya lagi bahagia dengan sahabat dulu dan sekarang.. yg menerima baik buruk dan faham diri masing....

afiqah, dayah, dewi, aten, intan, yana kt uitm, kikie, zatie, anis syadilla, wawa, ieka, sara, pika, seri, ain, iera,
roy, kemal, kak aishah, abg naz, kak seri,kak jizah, fana,nurul atiqa, dan ramai lagi... :)....


i will miss u all..

No comments: