Tuesday, October 30, 2012

::: HIDUP INI TIADA ISTILAH SUNYI ANDAI ALLAH SENTIASA DIHATI :::

im not single...
im inrelationship with ALLAH..

bukan saya x nak terima lamaran sapa2..
saya hanya tunggu siapa yg sanggup tunggu.. (betulkeayatakunie)
maksud as...
as x nk buah apple as nak buah oren... as x nk couple as nak kawen hihi..

im waiting for my husbnd.. 
x kesah la dia mcam mana.. saya hanya nk hati dia ada iman,, tu je..boleh sama2 ke syurga.
x semua manusia sempurna dimuka bumi ini..saya pom ada kelemahan.. tapi insyaallah saya akan isikan kelemahan saya dengan kelbihan yg dia ada.. x gituu.. hihi

yes im bz. own bsnss, degree lagi.. tapi ade je masa tido makan kuar ngn member2 tercinta.. jangan kita terlalu mengejar dunia.. akirat jgn kita lupa.. sebb itu yg kekal..dunia ini hanya persinggahan.. :)

kepada KAWAN saya.. yg letak dp bbm pic saya (future wife statusnya) awk.. bkn sy x terima.. tapi sy x nk awk kecewa.. tu semua ketentuan ALLAH.. saya takut tuk bagi harapan.. takut sangat.. biarlah kita berkawan.. btw thnks for jubah tuk hari raya... saya sangat hargai.. semoga ALLAH melindungi awk.. ada jodoh kita insyaallah saya akan jdi isteri yg sentiasa ikot awk g surau.. dengar tazkirah mghrib awk tu..
biar saya kejar impian saya dulu.. sy tetap anggap awk kawan saya... saya x halang awk tuk suka org lain.. mungkin ada yg lebih baik tuk awk..


dan awk jugak terima kasih tuk telekung solat dan mr bean awk nie.. saya hargai.. saya tau awk ikhlas.. dan saya hargai awk.. sebab awk x pernah paksa saya.. 
awk terima apa keputusan awk.. insyaallah ada jodoh kita x akan kemana...

ingat.. semua saya kawan...
saya redha.. redha dengan ketentuan ALLAH...

kadangkala ALLAH tutupkan pintu hati saya.. bkn saya sombog.. biarlah saya perbaiki diri saya.. dan teruskanlah baiki diri awk.. insyaallah. ALLAH akan beri awk kebahagiaan.. 

kita semua masih muda... muda utk kita bercinta.. bagi saya.... entah laa.. kalau kita suka seseorg.. tadah tangn dan berdoa.. biar ALLAH je tahu.. jangan sapa2 tau.. ada jodoh ada. x de.. mungkin ada yg lagi sesuai tuk kita.. ingat tu.. pelangi hanya dtg sekejap je.... 
saya nak pelangi yg kekal.. :) bila saya betul2 bersedia...

saya takut untuk kecewa lagi.....



biarlah saya bebas mencari cinta ALLAH..

x tipu laa kalau saya x de perasaann.. ada.. biarlah saya simpan.. jika terburai pom. basah kat mata ngn ppi je.. 
pastu ok laa.. :)


::: HIDUP INI TIADA ISTILAH SUNYI ANDAI ALLAH SENTIASA DIHATI :::

Bila di belenggu masalah sedangkan tak siapa pun yang mengambil kisah...
Ingatlah pada DIA yg tak pernah melukakan hatimu...
Bila hati terluka dan kesakitan itu menumbangkan kudratmu...
Jangan putus asa kerana DIA Melihat segalanya...
Bila semua orang di sekeliling tak mahu mendengar suara dan keluhanmu...
Jangan kecewa kerana DIA MAHA PENDENGAR... 
dan bila parut lukamu dicederakan lagi...
Ingatlah DIA sentiasa bersama-sama orang yang sabar...

"Ketika kehidupan memberi seribu alasan untuk menangis,
tunjukkan bahawa kita mempunyai sejuta alasan untuk tersenyum.
Indahnya hidup bukan kerana seberapa banyak orang mengenal kita,
namun seberapa banyak orang bahagia kerana mengenal kita"




sayatetapsabarmenunggusiapadiayang ikhlastuksimpanhatiini..... 


No comments: