Wednesday, October 31, 2012

♥ YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM ♥

SINGLE ITU KEBEBASAN UTK MERAIH CINTA ALLAH
jika ada perasaan cinta hadir.. jgn luahkan. minta pada ALLAH.. insyaallah ALLAH atur...


Tiada hambamu yang sempurna dimuka bumi ini YA ALLAH..
begitu juga dengan diriku..

caci hina puji, kasih sayang cinta, semua ada dalam diri..
hati kita yang mengawal..
baik buruk kita tentukan...

saya seorg wanita yang inginkan kebahagia, saya suka akan kebahagiaan... bukan diri saya.. tapi saya suka tngok kebahagiaan umat MU yang lain YA ALLAH..

berilah mereka kebahagiaan di dunia dan akhirat..
jagalah kehidupannya... 
beri mereka HDAYAH MU..
bagaimana ku memperolehi... tetapi kadang kala ku lalai.. ku jatuh...
insyaallah.. aku tidak akan berpling kepada kehidupan aku yang dulu... cinta dunia membuatku lalai.. lalai akan cinta kepadamu..

cukup lah, aku bersyukur memperolehi cinta MU.. insyaallah.. sentiasa mengawal hati ini... setibanya masa utk menjaga syurga selain IBU AYAH..

biarlah hati ini KOSONG... bak kata seorg HAMBA ALLAH.. 

hati awk x kosong.. hati awk ada ALLAH.. MAK AYAH, FAMLY, KAWAN.. ye sy tau. maksud saya kosong dengan seorg lelaki.. bukan despret.. tapi itu anugerah ALLAH pada semua remaja.. insyaallah.. sy x akan tunduk pada cinta lelaki.. macam2 lagi sy jumpa pas nie... insyaallah saya mengawal hati ini..
bukan x sudi... insyaallah ada jodoh kita x kan kemana.. jika saya SURI hidup awak, awk, awk, awk dan awk.... saya akan tetap jadi milik awk.. saya jaga syurga saya.. :)

insyaallah.. 


♥ YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM ♥


aku mohon padaMu
ya Rabbi
moga di setiap langkahku
di atas bumiMu yang indah ini
diiringi rahmat dan redhaMu
yang berpanjangan
kerna aku takut
andai disini
sedetik aku terleka
maka disana
selamanya aku merana...

___________________________________________

"Allahumma hawwin 'alaina fi sakaratil-maut...
Wan-najati minannar...
Wal-afwa 'indal-hisab..."

"Ya Allah, Ringankan atas kami saat sakaratul maut,
Selamatkan kami dari api neraka,
Maafkanlah kami di saat hisab/perhitungan..."

__________________________________________

No comments: