Saturday, March 5, 2011

Allah menguji kesabaranku.

bismillahirhmahnirahim..

YA ALLAH....
aku terima semua ujian mu YA ALLAH ...
aku terima.. mungkin ini adalh uijan hidup ku..
mungkin ada silap ku.. mungkin sebaliknya..
insyaallah.. mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ini...

YA ALLAH...
......
memng sepenh hati aku sedih..
sebab aku terlalu sygkn pemberian ibu dn ayahku...

sedih sangat2...
cm nie cite dia..

mlm tu aku tidO pukul 1...
after stdy aku ngntuk.. pas tu teringat kat mak ayah..
aku nagis .. nokpic lam hp...
mak ngn ayah aku.. terkenangkn ape yang mereka lakukan demi aku...
aku bukak YASIN..
hp tepi aku je time.tu..

pastu...
aku aku tertido lam kul 2 pg..


kul 6 pagi..
YA ALLAH... cari hp x jumpa.. masuk bilik air...
pas tu kuar balik.. x sedap ati..

time tu nk pg jawab exam..

tngok wllet duit semua habis x der..

lptop atasmeja pon x der..
sekali dengan beg herbalife..
x der..
YA ALLAH..

xputus2 aku berdoa.. ..
semoga masalhini cepat selessai...

kawan2 dtg...
masa tu aku nagis ..
kaku..
hati teringat ma abah...

susah mereka berkerja keras...
nak dapatkn suatu barang....

ya ALLAH..
bantu aku .....
bagi aku kesabaran ya ALLH...

bantu la aku YAALLAH...
x mampu ya ALLAH...

aku kesian kn ma ..
ma maafkn adik ma...
insyaallh ma
adik ganti balik..
ma ...

adik rindu ma sangat2... rindu sangat2 ma...

adik x tahu n ckp ape time adik kene tu.. kaku.. badan lemah.....

saya x kuat...
saya terlalu syg kn barang saya...

saya rindu laptop saya...

YA ALLAH.....
ALLAH SENTIASA. MENGAWASI GERAK GERI HAMBAMU..
YA ALLAH... ENGKAU MAHA MELIHAT MAHA MENGETAHUI YA ALLAH..
YA ALLAH..
KAU BUKAKNLAH HATI ORG YANGMENGMBIL BARANG PEMBERIAN ORANG TUA KU..
BUKAK KN LAH HATI DN MATA DIA YA ALLAH...
SUPAYA PULANGKAN BARANG SAYA BALIK...
SAYA AMAT MEMERLUKAN NYA YA ALLAH..
YA ALLAH.. HATI AKU INI LNGSUNG TIADA DENDAM TERHADAP DIA.. AKU TAHU SEMUA INSAN X DER YG SEMPURNA... YA ALLAH....

AMIN...

as x le go on.. hati as sebak..... assalm
terima kasih buat sahabat2.. jasa mu ..

tolong as selama masalah as..
lin, nurul, afiqh, nabila, k.ma, k.sab, afiqah, dayah, intan, n yg lain......
terima semoga ALLAH melindungi kamu.....


No comments: