Saturday, May 7, 2011

MAMA.. ADIK SYG MA


ADIK BANGGA DAPAT JADI ANAK MA

IBU YG SEMPURNA BT KU. NO1 DDUNIA ALLAH.NO SATU DISYURGA FIRDAUSI.

WANITA CANTIK. MENYAYANGI ANAKNYA

Assalamualaikum wbktuh...

ibu ku yg ku kasihi.. semoga ma sihat slalu..dn dilindungi Allah..

ma..
adik syg ma sangat2..
dlam dunia ni.. ma no 1..
ma idola adik... x nk org lain..
ma ibu yg luar biasa..
suatu hari nanti. adik akn ikut jejak lngkah gerak geri ma..
semua bnda ma boleh bt.. usaha...
ibu x sama ngn ibu org lain.....
ma yg terbaik..!!!!

ma... SELAMAT HARI IBU....
Adik mntak maaf ma...
adik x smbut hari ibu.. sebab kita jauh.. hnya suara ma dapat adik dengar. besyukur sngat2 ma..

kepada HASNAH BT MUHAMMAD ibu ku yg sempurna...
hnya ma sntiasa ada dlm fikiran adik..
ma penuh dengan kesabaran,ketabahan.
ma rajin..
x sama ngn ibu2 kat kg kita..
ma terbaik. pg2 dh bngun buat nasi impit.. kueh mueh..
ptg bt keje lain
mlm pulak wak keje lain. besar pengorbanan mu ibu.. x mampu ku nk mmbalas..
ma. jaga anak 9 org..5 yg dikandung.... 4 yg disusu..dn dijaga seperti anknya sndiri.
Ya ALLAH murahkn rezeki ibuku. lindingi beliau ya ALLAH>. dan juga abahku.. yg x kenal erti penat lelah......
maaa adik rindu ma'..
nk peluk..
adik x mampu hidup tnpa ma.. kalau boleh.. adik nk pegi dulu seblum ma..
adik x mampu nk hidup tnpa ma... x mampu....

ma nyawa adik.. jantung adik.... darah ma yg mengalir la badan adik...
yg ALLAH.. panjangkn usia ibu ku (HASNAH BT MUHAMMAD) supaya belia sentiasa d ss ku..
amin..
ma.. adik janji.. adik akn usahakn .. tuk berjaya.. nk jaga ma.. n x mo bg ma keje.. n abah keje penat.. adik nk jaga ma.... duk ngn adik even adik dh berumah tngga.. adik nk bawa ma n abah duk ngn adik.. org lain x boleh !
itu hasrat adik ma...


Seorang lelaki datang kepada Rasulullah saw, kemudian berkata: “Wahai Rasulullah, siapakah manusia yang paling berhak aku layani dengan baik?” Beliau bersabda: “Ibumu.” Orang itu bertanya lagi: “Kemudian siapa?” Beliau menjawab: “Ibumu.” Orang itu bertanya lagi: “Kemudian siapa?” Beliau menjawab: “Ibumu.” Lalu orang itu bertanya lagi : “Kemudian siapa?” Beliau berkata : “Ayahmu.” - Abu Hurairah ra.


Orang kata aku lahir dari perut Ma..
Bila dahaga, yang susukan aku.. Ma
Bila lapar, yang suapkan aku..Ma
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. Ma
Kata ibu, perkataan pertama yang aku sebut.. Ma!
Bila bangun tidur, aku cari.. Ma
Bila nangis, orang pertama yang datang ..Ma
Bila nak bermanja… aku dekati Ma
Bila nak bergesel… aku duduk sebelah Ma
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya Ma
Bila nakal, yang memarahi aku… Ma
Bila merajuk… yang memujukku cuma..MA
Bila melakukan kesalahan… yang paling cepat
marah..MA
Bila takut… yang tenangkan aku.. Ma
Bila nak peluk… yang aku suka peluk..Ma

Aku selalu teringatkan ..Ma
Bila sedih, aku mesti talipon… Ma
Bila seronok… orang pertama aku nak beritahu… Ma
Bila bengang.. aku suka luah pada ..Ma
Bila takut, aku selalu panggil.. “Maaaaaaa! “
Bila sakit, orang paling risau adalah ..Ma
Bila nak exam, orang palin g sibuk juga Ma
Bila buat hal, yang marah aku dulu..Ma
Bila ada masalah, yang paling risau.. Ma
Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. Ma
Yang selalu masak makanan kegemaranku. . Ma
Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku, Ma
Yang selalu berleter kat aku.. Ma
Yang selalu puji aku.. Ma
Yang selalu nasihat aku.. ma..
Bila nak kahwin..
Orang pertama aku tunjuk dan rujuk… ma..
semuanya ma....
ma wanita yg HEBAT..

ANAK BONGSUMU.
TERMA KASIH IBU. SELAMA 20TH
IBU JAGA ADIK.. ANAKMU HASMIDA OMAR... :) ALWAYS LOVE U MoM...
saya ingin jadi ibu sepertimu ibu..

No comments: