Friday, March 23, 2012

5 hari sakit.. :(


assalamualaikum.

hai. takde mood-.-
takde selera nak makan.
(4 hari dah aku tak de makan nasik. kurus kang cane ape nak jawab dengan mother)-.-
batuk bagai nk terkeluar anaktekak...
pinggang sakit tahap nak mintak gajah pijak -.-
mata kiri dah ade effect bloom cam edit kat photoscape =.=
aku takut sebenarnye faced semua rasa sakit. bukan sebab sakit. tapi sebab aku takut nak terima reality. aku seriously, takut. ini tidak adil. tidak adil untuk ku. hoi kau. bukan main terbabas karaoke lagu yuna la pulak. teeeheeee :D

hais.. pas g hospital ke klinik pulak...
doc : ye dik sakit ape?
sy : sakit x tahu.. -__-''
doc : ok2... pg bilik 7 ambik darah..
sy : dah agak daaaaa... (dlm hati)
......................................

dapat result...
plt: 330.. wow ! (hati berbunga riang x yah ambik darah lagi)
wbc :3.7 apekebenda nie..

doc ckp darah saya ada virus.. (setahusydahletakantivirusskpy)

patut laa badan lemah mcm kucing malas...


hari ke 2

ambik darah lagi...

abg yg suka ambik darah tu ckp.. x pakai kebaya ari nie..?
sy suka tengok awk pakai kebaya.comel sy suka.. -__-'' sy wat muka x tahu sbb x dapat senyum.. sakit !

boleh pulak dia men2.. mentang sy takut jarum.. time nk inject tu terus toleh ke arah len.. eh2. kp x rasa jarum ag ni.upenyee dia tngok muka sy pejam mata bagai x nk bukak.. HADOI. masalah jugak doc2 kat sini...

keputusan darah sy yg didermakan oleh pihak hospital...
platlet dari 388 ke 188.... (menurun)
wbc 3.7 - 3.0 (menurun)

eh2... ape masalah sy nie...

doc ckp.. cek darah sekali lagi.. kalau x ada peningkatan.. dok wad.. (itu yg x nak )

hope x laa............


kisah mama saya dapat tahu saya sakit.. call..

adik ma bank in duit.. beli tiket flight balik rumah.. masuk wad kat uma.. senang.. ma x senang duduk..

setia satu call..

ma.. insyaallah adik sihat nnti..k.. jgn risau syg..:)

sebab dengar suara dia menagis2............. (T_T)

dah seminggu x g keje...


p/s: kawan2 jaga lah kesihatan... jgn masuk wad.. x best.. hihihi..

No comments: